وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ کی گورنر سندھ عمران اسماعیل سے گورنر ہاؤس میں ملاقات
باہمی دلچسپی کے امور پر تبادلہ خیال کیا گیا، جس میں امن و امان کی صورتحال، صوبے کی ترقی اور عوام کے بہتر معیار زندگی کے لئے باہمی تعلقات کو فروغ دینا شامل ہے۔
انہوں نے صوبے میں کرونا وائرس سے ہونے والی بیماری اور احتیاطی تدابیر پر عملدرآمد کا بھی جائزہ لیا اور اس کے پھیلاؤ کی روک تھام کے لئے بھرپور کوششیں تیز کرنے کا فیصلہ کیا۔
گورنر سندھ کی محکمہ پولیس کی پیشہ وارانہ استعداد کے لئیے خصوصی تربیت کے اقدامات اور پولیس کو عوامی خدمت فورس میں تبدیل کرنے کے حوالے سے بھی گفتگو

British Trade Commissioner, Simon Penny called on Governor Imran Ismail today at Governor House.

British Trade Commissioner, Simon Penny called on Governor Imran Ismail today at Governor House.

گورنرسندھ سے برطانوی ٹریڈ کمشنر کی گورنرہاﺅس میں ملاقات

کراچی ( جون 26 )

گورنرسندھ عمران اسماعیل سے برطانوی ٹریڈ کمشنر Simon Penny نے گورنرہاﺅس میں ملاقات کی ۔ اس موقع پربرٹش ڈپٹی ہائی کمشنر Elin Burns بھی موجود تھیں۔ ملاقات میں دوطرفہ تعلقات، تجارت بڑھانے، مختلف شعبوں میں مزیدسرمایہ کاری کرنے پر تبادلہ خیال کیا گیا۔ گورنرسندھ نے کہا کہسرمایہ کاری کے مزید فروغ کے لئے اصلاحات کررہے ہیں جبکہ بیرونی سرمایہ کاروں کو بھرپور مراعات دی جارہی ہیں۔ گورنرسندھ نے کہا کہ موجودہ حکومت سرمایہ کاری کے فروغ کا وژنرکھتی ہے، ایز آف ڈوئنگ بزنس کے ضمن میں آسانیاں پیدا کیجارہی ہیں۔ گورنر سندھ نے کہا کہ دیگر شعبوں کی طرح سیاحت کے شعبے میں بھی سرمایہ کاری کی بڑی گنجائش ہے، پاکستانباالخصوص صوبہ سندھ میں سرمایہ کاری کے وافر مواقع موجودہیں۔ اس موقع پر برطانوی ٹریڈ کمشنر Simon Penny نے کہا کہبرطانیہ پاکستان کے ساتھ تجارتی حجم کو مزید وسعت دیناچاہتا ہے کیونکہ دونوں ممالک کے درمیان بہتر معاشی تعلقاتخطہ کی ترقی کے لئے اہمیت کے حامل ہیں۔