گورنر سندھ عمران اسماعیل سے ٹریڈنگ کارپوریشن آف پاکستان کے چیئرمین ڈاکٹرریاض احمد میمن کی وفد کے ہمراہ گورنر ہاﺅس میں ملاقات۔
ملاقات میں ڈاکٹر ریاض احمد میمن کی گورنرسندھ کو ٹی سی پی کی جانب سے سیڈ بال ٹیکنالوجی کے زریعے وزیر اعظم پاکستان کی بلین ٹری مہم کو چلانے پر بریفنگ۔
گورنر سندھ عمران اسماعیل سے عثمان انسٹی ٹیوٹ آف ٹیکنالوجی کراچی کے چار رکنی طلباءپر مشتمل وفد کی پروفیسر ڈاکٹر شعیب زیدی کے ہمراہ گورنر ہاﺅس میں ملاقات۔
وفد میں گروپ لیڈر بلال خان، صدف خان، فدضیلہ اور ایچ ایم مبشر غفار شامل تھے۔
ملاقات میں طالب علموں نے قوت سماعت و گویائی سے محروم افراد کے لئے اسپیچ جنریشن ایس جی گلوو متعارف کروایا۔
اس گلوو کے استعمال سے سائن لینگویج کو عام آدمی باآسانی سمجھ سکے گا۔
ایس جی گلوو متعارف کروانے کا بنیادی مقصد اسپیشل افراد کی روزمرہ زندگی میں آسانیاں پیدا کرنا ہے۔
قوت سماعت و گویائی سے محروم افراد کے لئے متعارف کروایا جانے والا گلوو قابل ستائش کام ہے۔ گورنر سندھ
ذہین اور ٹیلنٹڈ طلباءو طالبات ہی ملک کے روشن مستقبل کے ضامن ہیں۔ گورنر سندھ
ذہین طلباءو طالبات کی ہر سطح پر حوصلہ افزائی یقینی بنائی جارہی ہے۔ گورنر سندھ
ایسے ذہین طلباءمعاشرے میں مثبت سرگرمیوں کو پروان چڑھانے میں مدد گار ثابت ہورہے ہیں۔ گورنر سندھ
پاکستانی سائن لینگویج کے استعمال کے لیے مقامی سطح پر کم لاگت سے تیار کئے جانے والا ایس جی گلوو اسپیشل افراد کے لئے مددگار ثابت ہوگا۔ گورنر سندھ
طلباء نے گورنر سندھ سے بین الاقوامی مقابلے میں حصہ لینے کے لئے درکار فنڈز فراہم کرنے کی درخواست کی۔
اسٹیمفورڈ انٹرنیشنل یونیورسٹی، تھائی لینڈ میں 2019 کے مقابلے میں حصہ لینے کے لئے عثمان انسٹی ٹیوٹ آف ٹیکنالوجی کے طلباءکو درکار فنڈز دینے کا اعلان۔ گورنر سندھ

UNAIDS Country Director for Pakistan and Afghanistan Dr. Maria Elena G. Filio Borromeo called on Governor Imran Ismail today at Governor House.

UNAIDS Country Director for Pakistan and Afghanistan Dr. Maria Elena G. Filio Borromeo called on Governor Imran Ismail today at Governor House.

گورنر سندھ سے یو این ایڈز کی کنٹری ڈائریکٹر برائے پاکستان و افغانستان کی گورنر ہاﺅس میں ملاقات
ایچ آئی وی ایڈز کے پھیلاﺅ کی روک تھام کے لئے آگاہی مہم ناگزیر ہے۔ گورنر سندھ
مرض میں مبتلا افراد کو معاشرے کا کارآمد شہری بنانے میں یو این ایڈز کی کاوشیں اور خدمات قابل ستائش ہیں۔ گورنر سندھ
کراچی (اپریل 26)
گورنر سندھ عمران اسماعیل سے یو این ایڈز (UNAIDS) کی کنٹری ڈائریکٹر برائے پاکستان و افغانستان Dr. Maria Elena G Filio Borromeo نے گورنر ہاﺅس میں ملاقات کی۔ کنٹری ڈائریکٹر برائے پاکستان و افغانستان ڈاکٹر ماریہ ایلینا جی فلیو بورومیو نے گورنر سندھ کو یو این ایڈز کی کاوشوں، مریضوں کے علاج معالجہ کے اقدامات اور دیگر متعلقہ امور پر تفصیلی بریفنگ دی۔ گورنر سندھ نے کہا کہ ایچ آئی وی ایڈز کی تشخیص اور مریضوں کی علاج معالجہ کی سہولیات کی فراہمی میں یو این ایڈز (UNAIDS)نمایاں کردار ادا کر رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ یو این ایڈز کی کاوشیں اور خدمات قابل ستائش ہیں۔ گورنر سندھ نے کہا کہ ایچ آئی وی کیسز میں اضافہ نہایت تشویشناک ہے اس ضمن میں بھرپور آگاہی مہم کی اشد ضرورت ہے تاکہ اس مرض میں مبتلا افراد علاج کروا کر اس سے نجات حاصل کرسکیں۔ گورنر سندھ نے مزید کہا کہ ابتدائی طور پر بھرپور علاج کے ذریعے اس مرض میں مبتلا افراد کو معاشرے کا کارآمد شہری بنایا جاسکتا ہے، معاشرے کے ان طبقات میں جن میں عدم آگاہی کے باعث ایچ آئی وی ایڈز میں مبتلا ہونے کا زیادہ اندیشہ ہے ان کی رہنمائی بہت ضروری ہے۔ گورنر سندھ نے کہا کہ نشہ کرنے والے افراد ، قیدیوں اور دیگر گروپوں میں ایچ آئی وی ایڈز کے مریضوں کی بڑھتی ہوئی تعداد تشویشناک ہے جس کی جانب خاص توجہ دینا ہوگی۔گورنر سندھ نے مزید کہا کہ سندھ ایڈز کنٹرول پروگرام اور یو این ایڈز کے باہمی رابطوں کو مزید مضبوط بنانا ہوگا۔ انہوں نے کہا کہ موجودہ حکومت نے ضرورت مند اور نادار افراد کے لئے ہیلتھ کارڈ کا اجراءکیا ہے جس کے تحت 7 لاکھ روپے سے زائد سے صحت کی سہولیات میسر آئےں گی۔ گورنر سندھ نے کنٹری ڈائریکٹر یو این ایڈز کو وفاق کی جانب سے بھرپور تعاون کی یقین دہانی کرواتے ہوئے کہا کہ ہمیں مل کر اس مرض میںمبتلا افراد کی بحالی کا کام کرنا ہوگا۔