اتحادیوں کے ساتھ مل کر صوبے کے عوام کا مقدمہ لڑیں گے ۔ عمران اسماعیل
صوبے کی عوام کو بے یارو مدد گار نہیں چھوڑیں گے ۔ گورنرسندھ کا عزم
چاہتے ہیں سب مل کر کرپشن کے خلاف بھرپور اقدامات اٹھائیں تاکہ ملک کو کرپشن کے ناسور سے نجات دلائی جا سکے ۔ عمران اسماعیل
اتحادی جماعتوں کے لئے افطار ڈنر کا اہتمام میرے لئے اعزاز سے کم نہیں ۔ گورنرسندھ
افطار ڈنر میں جاری صورتحال ، مقدس ماہ صیام کی با برکت ، اتحادی جماعتوں کی مشترکہ جدوجہد ، صوبے میں عوام کی فلاح و بہبود کے منصوبوں کے مشترکہ حکمت علمی اپنانے سمیت اہمیت کے حامل دیگر امور پر تبادلہ خیال کیا گیا
افطار ڈنر پیر صدرالدین شاہ، میاں محمد سومرو، فردوس شمیم نقوی، حلیم عادل شیخ، خواجہ اظہار الحسن، فیصل سبزواری، نصرت سحر عباسی، شہریار مہر، عارف مصطفی جتوئی اور دیگرمنتخب اراکین قومی و صوبائی اسمبلی کی شرکت۔
گورنرسندھ عمران اسماعیل کی جانب سے پاکستان تحریک انصاف، متحدہ قومی موومنٹ اور جی ڈی اے کے منتخب اراکین قومی و صوبائی اسمبلی کے اعزا ز میں گورنر ہاﺅس میں افطار ڈنر کا اہتما م 

UNAIDS Country Director for Pakistan and Afghanistan Dr. Maria Elena G. Filio Borromeo called on Governor Imran Ismail today at Governor House.

UNAIDS Country Director for Pakistan and Afghanistan Dr. Maria Elena G. Filio Borromeo called on Governor Imran Ismail today at Governor House.

گورنر سندھ سے یو این ایڈز کی کنٹری ڈائریکٹر برائے پاکستان و افغانستان کی گورنر ہاﺅس میں ملاقات
ایچ آئی وی ایڈز کے پھیلاﺅ کی روک تھام کے لئے آگاہی مہم ناگزیر ہے۔ گورنر سندھ
مرض میں مبتلا افراد کو معاشرے کا کارآمد شہری بنانے میں یو این ایڈز کی کاوشیں اور خدمات قابل ستائش ہیں۔ گورنر سندھ
کراچی (اپریل 26)
گورنر سندھ عمران اسماعیل سے یو این ایڈز (UNAIDS) کی کنٹری ڈائریکٹر برائے پاکستان و افغانستان Dr. Maria Elena G Filio Borromeo نے گورنر ہاﺅس میں ملاقات کی۔ کنٹری ڈائریکٹر برائے پاکستان و افغانستان ڈاکٹر ماریہ ایلینا جی فلیو بورومیو نے گورنر سندھ کو یو این ایڈز کی کاوشوں، مریضوں کے علاج معالجہ کے اقدامات اور دیگر متعلقہ امور پر تفصیلی بریفنگ دی۔ گورنر سندھ نے کہا کہ ایچ آئی وی ایڈز کی تشخیص اور مریضوں کی علاج معالجہ کی سہولیات کی فراہمی میں یو این ایڈز (UNAIDS)نمایاں کردار ادا کر رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ یو این ایڈز کی کاوشیں اور خدمات قابل ستائش ہیں۔ گورنر سندھ نے کہا کہ ایچ آئی وی کیسز میں اضافہ نہایت تشویشناک ہے اس ضمن میں بھرپور آگاہی مہم کی اشد ضرورت ہے تاکہ اس مرض میں مبتلا افراد علاج کروا کر اس سے نجات حاصل کرسکیں۔ گورنر سندھ نے مزید کہا کہ ابتدائی طور پر بھرپور علاج کے ذریعے اس مرض میں مبتلا افراد کو معاشرے کا کارآمد شہری بنایا جاسکتا ہے، معاشرے کے ان طبقات میں جن میں عدم آگاہی کے باعث ایچ آئی وی ایڈز میں مبتلا ہونے کا زیادہ اندیشہ ہے ان کی رہنمائی بہت ضروری ہے۔ گورنر سندھ نے کہا کہ نشہ کرنے والے افراد ، قیدیوں اور دیگر گروپوں میں ایچ آئی وی ایڈز کے مریضوں کی بڑھتی ہوئی تعداد تشویشناک ہے جس کی جانب خاص توجہ دینا ہوگی۔گورنر سندھ نے مزید کہا کہ سندھ ایڈز کنٹرول پروگرام اور یو این ایڈز کے باہمی رابطوں کو مزید مضبوط بنانا ہوگا۔ انہوں نے کہا کہ موجودہ حکومت نے ضرورت مند اور نادار افراد کے لئے ہیلتھ کارڈ کا اجراءکیا ہے جس کے تحت 7 لاکھ روپے سے زائد سے صحت کی سہولیات میسر آئےں گی۔ گورنر سندھ نے کنٹری ڈائریکٹر یو این ایڈز کو وفاق کی جانب سے بھرپور تعاون کی یقین دہانی کرواتے ہوئے کہا کہ ہمیں مل کر اس مرض میںمبتلا افراد کی بحالی کا کام کرنا ہوگا۔